2011. január 24., hétfő

Nyafogok!!!!!!!!!!!!!

Alkotói válságba estem!
A regényem becsődölt, nem tudom tovább írni. Elfogyott az ihletem, és már nem is találom olyan jónak a történetet. Sablonos, szappanoperisztikus és uncsi. Félreteszem, talán majd egyszer előveszem, ha elfelejtettem már miről is szól. Újraolvasva talán jobban meglátom a hibáit. Vagy kidobom az egészet... nem tudom...


A rajzolás sem megy. Úgy látszik az utolsó rajz kivette belőlem az erőt, vagy talán nem érzek magamban annyi tudást, hogy ezt az utolsót űbereljem. Kell egyáltalán űberelni? Nagyon témám sincs, illetve van, elképzelés is van csak félek belevágni. Pedig, ha sikerülne csodaszép lenne. Egy tünde...


Fáradt vagyok... Kellene már a tavasz!
Ez az építkezés sem jött jókor... most nyugi kellene, de nincs... zaj van...por van... repedések vannak... nyugtalanító az egész.


De a remény hal meg utoljára.... lesz még jobb is! Hajrá!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Én is válságolok -.-
    Úgy érzem, hogy a regényem csak egy olcsó Fable utánzat. Nem tudom tovább írni... A másikkal meg elakadtam.

    VálaszTörlés