2011. január 2., vasárnap

A jobb agyféltekés rajzolás és én

Úgy döntöttem, illetve régi álmom, hogy a jobb agyféltekés rajzolást megtanulom.
Miután sikeresen kinyomtattam a könyvet és beszereztem a szükséges kellékeket, nekikezdhettem.
Hát mit ne mondjak, a szöveg része hót unalmasnak ígérkezett, kivéve az agyról szóló leírásokat.
Érdekes megállapítás, hogy az agy az egyetlen olyan szervünk, ami a saját működését tanulmányozza. Illetve az, hogy a két agyfél hogyan "veszekszik egymással. És még hasonlók.
Az egész ezzel kezdődik.
1. rajzold le tükör előtt ülve önmagadat (1. kép)
2. rajzold le a kezedet (2. kép)
3. rajzolj le vkit emlékezetből (nos ezt nem merem közzétenni, annyira gáz lett!)

(1. kép önarckép tükörből 2010. december 26.)

(2. kép. A bal kezem 2010. december 26.)

Nos azt hiszem a képek önmagukért beszélnek, van mit fejlődnöm.
Gondolom most azt kérdezed, hogy akkor a másik rajzok - Adam, Jacob stb. hogyan készültek?
Hát ez az amit nem tudok megmagyarázni, illetve igen, akkor ihletem volt, most nem. A muszály rajzaim ilyenek.

2 megjegyzés:

  1. Szuperek lettek ez nekem nem menne.De azért a szilvákat kivehetted volna a szádból.XD

    VálaszTörlés
  2. Hát ja, de tudod te, hogy mennyire koncentráltam?! Próbáld ki!

    VálaszTörlés