2011. január 8., szombat

Még mindíg ugyanaz a téma...

Végre megint érzema késztetést a rajzolásra! Legutóbb július-augusztus körül voltam így.
Az utóbbi négy napban nagyon belehúztam. Négy nap három rajz, mivel megint kerülget az idegbaj, és hát ugye a rajzolás még mindíg jobb, mint a Xanax, vagy a Hova.
Nővérkémmel megvitattuk, hogy ha dilisek vagyunk, jobb ha kreatívkodunk. Illetve nem csak nekünk jobb, hanem a környezetünknek is egészségesebb. Szóval ő termeli a szebbnél szebb ékszereket én meg pazarlom a grafitot.
Nos... íme a kész művek:


Jelenleg Dave Navarro van soron, de ez kicsit nehéznek tűnik, de sebaj Adam tollas képe sem volt egyszerű.
Am írnom is kellene...majd meglátom.

2 megjegyzés:

  1. már tudom kitől örököltem a mindig elírását...:P nagyon jók lettek a rajzok*-* Sasuke és Adam ooooh o.O^^

    VálaszTörlés
  2. Ja! mindig elfelejtem, hogy a mindíg az rövid i. XD Na látod végre van vmi amit tőlem örököltél. A rajzoláson kívül... pusssssz

    VálaszTörlés