2011. március 8., kedd

Remember Me

Hát igen, ez a cím üt.
Emlékezz rám. Emlékszem. Ez egy olyan film, ami valójában nem egy Oscar díjas alkotás, de mégis olyan, mint azok az álmok, amik időnként meglepnek és még napközben sem tudsz szabadulni a hatása alól.
Így jártam én ezzel a filmmel. Megnéztem, eleinte unalmasnak tűnt, de kitartottam, mert ugye Robert Pattinsont nem sok filmben látni, a Twilight Sagán kívül. Szóval néztem, eleinte nem értettem a történetet, de aztán helyreállt a kép. Ahogy megvilágosodott a történet az agyamban, úgy kezdett hatni rám. A vége pedig, amikor már azt hittem minden rendbejött, na akkor ütött a legnagyobbat.
Lehet én voltam figyelmetlen, amikor a filmet kezdték játszani a mozik, és rajtam kívül mindenki tudja miről is szól, de ez így volt jó. Én nem tudtam. Szóval a lényeg 2001.9.11.
Összegezve jó film. DRÁMA a köbön.
Keresztlányaimnak ajánlom szeretettel.

3 megjegyzés:

  1. ez annyira nemééééééééééééééééééééééééééééééééér.!!!!!-.-"
    :"((
    én megszeretném nézni azt a filmet és NINCS édzsbiónk-.-"
    ÉdzsbióxDDD na igaz az HáBéO...:DD
    Ja és igen emberibb időben is játszhatnák... Mondjuuk...du 4kor...:))
    Deneem-.-"
    Puszivan^^:citromkaa.*-*♥

    VálaszTörlés
  2. Még játszák egész hónapban, majd megnézem mikor.

    VálaszTörlés
  3. Én is tök véletlenül láttam a filmet, állítom , hogy a maga nemében egyedülálló. Nem lövöm le a poént, de a vége sokkolt. És most győzött meg RP, hogy valóban tud játszani...

    VálaszTörlés