2011. március 5., szombat

Nőnap, meg minden

Nah itthon vagyunk!
Hát a mai napot úgy látszik az ördögnek tartogattam... de a nőnapi rendezvény jó volt! Nem gondoltam volna, hogy kicsiny kis falunk néhány férfi egyede össze tud hozni egy ilyen jó kis műsort. Sok videót csintáltam. Mondjuk jók lettek.
Ja rajzoltam is. Nem most, még kb. másfél hete kezdtem el, de nem sok időm, meg ihletem volt befejezni. Igaz nem is akartam elkapkodni.
Lassan, szinte hajszálanként rajzoltam meg. (Kolleganőm szerint Kojakot kellett volna, azt gyorsabban be lehet fejezni) Igaz közbejött egy felkérés is. Nagyon izgultam az eredmény miatt, de úgy hallottam tetszett. Örülök.
Szóval a rajz... hmm persze megint ugyanaz a téma, Lee Cherry fotósorozatából egy újabb gyöngyszem.
Ági küldött néhány nem PR fotót, lehet a következő abból lesz.

Íme a rajz:




Ő pedig a felkérésre készült:

2 megjegyzés:

  1. Adam szemei aaannnyira gyönyörűek lettek *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt a képet. Az a jó a rajzaidban, hogy átjön rajtuk az a különleges hangulat, vagy kisugárzás, ami miatt odavagyunk Adamért. És ez nem csak a szépség.

    VálaszTörlés