2011. március 20., vasárnap

Őrület!!!

FB őrület vetette fel a fejét nálam. Nem akartam, csak elsodort. Kell a társaság, és a HunGlamily mindenhol ott van, főleg a FB-on. Feltettem néhány képemet és elképedtem a reakciókon. Örültem, hogy tetszenek a rajzaim.
Fél éve még arról álmodoztam, hogy de jó lenne olyan szinte fénykép szerű képeket rajzolni... aztán nekikezdtem, és egyre jobban megy. Sajnos még mindig csak akkor, ha késztetést érzek rá. Kényszerből nem megy. Ezért tart most egyenlőre a Ryan Reynolds kép is ott ahol. Nem érzem, hogy folytatnom kell.
Most keresgélek, várom, hogy megszólítson egy kép, hogy hé! rajzolj le.
Csütörtök este volt a TV-ben az Egy Gésa élete című remekmű. Nézem és egy képkocka megragadja a szemem, hú de ismerős! Szemem sarkából felpillantok a falra és lám! Ezt a képet látom a TV-ben!
(A neten találtam egyszer, de nem volt hozzá írva semmi, így nem is tudtam, hogy ez a kép ebből a filmből van.) A kedvencem, a saját rajzaim közül.

Természetesen rajzoltam Adamet is!



2 megjegyzés:

  1. Mindíg is tudtam hogy zakkant vagy, velem együtt, csak így tovább...
    Légyszi fényképezd le a nyaksit amit a Lizinek
    csintam és küld el, elfelejtettem lefényleni és
    most kéne a kép. :)

    VálaszTörlés
  2. Éljen a Facebook! A társaság miatt és, mert a legjobb képeket onnét szerzem.
    A gésás képed nagyon szép, finom alkotás. Olyan, mint a cseresznyevirág szirma...
    Adamről nem is szólva, kifogytam a hasonlatokból...

    VálaszTörlés