2012. március 18., vasárnap

Tavasz meg egyebek

Nos. Végre vettem a fáradtságot és a tavaszi fáradtságomon túllépve ellátogattam ide. Felpakolom az eddigi ténykedéseimet, ha már voltam olyan lusta és fél éve ide sem szagoltam.
Szóval időközben volt egy kiállítás, ahol volt kint néhány képem. Valamint született egy-két új mű is.

Azon gondolkodtam, hogy vajon miért vonz engem annyira egy általam újnak vélt stílus, a Tangle. Pontosabban a  ZenTangle Art. Ez egy érdekes elfoglaltság. Pontosan nem is tudom minek nevezzem mert érthető dolgokat nem is képzünk vele, kivétel pl.az Annika Sylte féle alkotások.
Ez ihletett engem ennek a képnek a létrejöttében. A téma mi is lenne más....

 
Talán arra jó ez a fajta tevékenység, hogy kikapcsolódjunk, a fantáziánkat hívva segítségül. Nálam bevált. Bár mostanság azt vettem észre, hogy rajzolgatás közben tv-t hallgatok és a gondolataim teljesen másfelé járnak. Szóval három dolgot is csinálok közben. Női agy. :)












Aztán készültek más képek is: 






Egyenlőre ennyi... Majd jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése