2011. április 4., hétfő

Rossz idő, Pink idő

A tegnapi és ma délelőtti kora nyár után, megint itt a nyomorúságos esős idő. Lehangoló. Nincs kedvem semmihez. A múlt héten alkottam egy másik blogot, GRAFIT ÉS TINTA névvel. Oda tettem fel az irományom első részeit. Talán folytatom...
Halványan kavarog bennem a sugallat, hogy: "Rajzolj!" de nem erősödött meg még annyira, hogy neki is kezdjek. Terveim vannak, de még hagyom hadd forrja ki magát. Most leginkább az foglalkoztat, hogy megpróbáljak egy pin-up lányt rajzolni... Nem tudom. Biztos megzakkant az agyam a házibalesetemben! XD
Újdonság! Rákattantam P!nk-re! Nahát! Van élet Adamen kívül is?!
Azért az elmúlt időszakban rajzoltam is mint mindig (hehe jól írtam!).
Kivételesen állatot is.



De Adamet is! *_*


1 megjegyzés:

  1. Jó ötlet a pin-up téma. Régen volt egy olyan pókerkártyám, amin ilyen csajok voltak. Szeretem a stílust. P!nket is bírom, mert olyan vad és vicces. A hangja pedig egyedi.
    Az ihlet jönni fog és akkor megint csodák születnek.

    VálaszTörlés